Společně s Janem Klusoněm, šéfem československé divize mediální platformy Welcome to the Jungle a Jakubem Rákosníkem, historikem Filozofické fakulty Univerzity Karlovy se Jiří Halbrštát, manažer marketingu a náboru ManpowerGroup, zaměřili na téma Čtyři pracovní dny v týdnu.
České firmy ke čtyřdennímu pracovnímu týdnu rozhodně směřují, ale budou na tom muset ještě velmi pracovat, aby byl koncept dobře uchopený. „Aktuálně to je vhodné pro firmy, které jsou na to připraveny a mají o to zájem, protože je potřeba, aby v nich byla správně nastavena firemní kultura, aby manažeři na všech úrovních dokázali správně pracovat se svými týmy, vyhodnocovat jejich úkoly a zadávat je. Pokud v té firmě není správně nastavena kultura důvěry z obou stran, jak zaměstnanců, tak zaměstnavatelů, tak by to, myslím, nedopadlo dobře,“ míní Halbrštát.
▶️ Celou diskusi čtyřdenním pracovním týdnu si poslechněte na webu Českého rozhlasu. ▶️