Adventní čas je v letošním roce tak trochu jiný. Ve vzduchu jde kromě tradiční purpury a vonných svíček cítit desinfekce a dárky tentokrát zřejmě nedoručí Ježíšek ani Santa Claus, ale hrdinové zásilkových služeb. Rodinná i obchodní setkávání plánujeme raději krátká, nebo venku. Jak mít dobrý pocit z letošních Vánoc a obdarovat své zaměstnance či obchodní partnery odpovědně?
V ManpowerGroup jsme se letos rozhodli pro lokální výrobky s příběhem. Nákupem dárků jsme se snažili podpořit zejména organizace, které působí na chráněném trhu práce.
Revenium pomáhá lidem s viditelným či neviditelným handicapem. Vynikající vánoční víno z rodinného vinařství Šoman jsme si zde vybrali proto, že každá darovaná lahev přinese další příspěvek na projekty Revenia.
Druhou volbou byla brazilská káva s nádhernou etiketou ledňáčka říčního a mloka skvrnitého z CHKO Kokořín, která je zpracovaná v kokořínské pražírně Naturpark12. Káva výborně chutná a pomáhá zaměstnávat lidi s handicapem.
Kavárnu Modrý domeček provozuje spolek Náruč a pracují zde lidé s mentálním či duševním onemocněním. Slanému karamelu z této dílny dlouho neodoláte.
Naše vánoční přání, výrobu vánočních krabiček nebo tašek jsme opět svěřili rodinné firmě Enttiva. Precizní provedení, profesionální spolupráce a uplatnění pro lidi se zdravotním omezením.
Z letošních Vánoc máme opravdu dobrý pocit. V dnešních dnech je potřeba ještě více než kdy dříve přemýšlet nad tím, komu svými dárky uděláme radost, ale také koho jsme svým nákupem podpořili. Jestli třeba Modrý domeček z Řevnic, nebo Čínu.
Přejeme Vám pokojné Vánoce a dobrý pocit z nadělování!
Lenka Vokáčová
Relationship Manager ManpowerGroup